دانلود نرم افزار مذهبي
 
درباره وبلاگ


ما از خم پرجوش ولایت مستیم عهدی ازلی با ره مولا بستیم بنگر که وظیفه چیست در این میدان ما افسر جنگ نرم آقا هستیم (رهبر انقلاب : جوانان ، افسران جنگ نرم هستند) اميد است بتوانيم از درجه افسري جوان كه از فرماندهي كل قوا دريافت كرديم ، بخوبي محافظت كنيم البته اگر خدا بخواهد ان شاء الله يا علي



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 961
بازدید کل : 115479
تعداد مطالب : 256
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1

پخش زنده حرم سوره قرآن ساعت فلش مذهبی
دعای فرج
وبلاگ به يادتو
یوسف دلها/یوسف زهرا /گل نرگس اللهم عجل لولیک الفرج
آموزش تجوید قرآن
اولين علم از علوم اسلامي، علم قرائت قرآن کريم بود. آشنايي با علم قرائت اين امکان را به انسان مي‌دهد تا قرآن را هر چه زيباتر، فصيح‌ تر و روح‌ بخش‌ تر تلاوت نمايد تا تأثير آيات قرآن بر قلب و جان خود انسان و نيز شنوندگان، دو چندان شود و در ابتدا به حسن صورت آن جذب شده و سپس شيفته سيرت دل‌ انگيز و زيباي آن گردند و در ادامه خود جزء پويندگان طريقه عمل به آن قرار گيرند. علم قرائت، داراي چهار رکن اساسي است که در این بين تجويد مهم‌ ترين و اساسي ‌ترين رکن قرائت قرآن می ‌باشد. تجويد از نظر لغوي مصدر باب تفعيل، مترادف کلمه تحسين و به معناي نيکو گردانيدن است و در اصطلاح علم قرائت عبارت است از مجموعه قواعدي که رعايت آنها موجب اداي حروف به طرز صحيح مي‌شود. در پست امروز وب سایت پاتوق یو  مجموعه زیبای آموزش تصویری تجوید قرآن کریم را برایتان آماده کرده ایم که این مجموعه به صورت متحرک سازی شده در فایل های تصویری با فرمت WMV و به شیوه ای جذاب، تجوید مقدماتی قرآن کریم را در 10 جلسه به شما آموزش می دهد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

 

برای راحتی کاربران محترم فایل های تصویری را به صورت یکجا و به صورت جداگانه قرار داده ایم که میتوانید به دلخواه خود هر کدام را دانلود نمایید.


 پسورد: www.patoghu.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: